10 סיבות בעד ו10 נגד - למה לא מאק OSX כשיש WIN7


נכון , היתה תקופה בה באמת לא היה כדאי לעבוד על PC ... מסוף עידן הXP עד סוף עידן הVISTA אבל הכל השתנה עם הופעתה של מערכת ה WIN7 שגרמה לי לחזור מMAC לPC.

אם אתם עובדים עם המחשב באמת ולא רק פותחים אתר פה מייל שם .... עצרו את ההתלהבות !

10 סיבות נגד
1) אין תמיכה בUSB KEY הניתנים ע"י הבנקים לכניסה מאובטחת לחשבון !
2) האופיס של מיקרוסופט לא תומך עברית והחלופה NEO או OPEN איטי ומעצבן
3) אתרי הממשלת שע"מ (רשויות ומיסים) לא יעבדו כי הם תומכים רק אקספלורר
4) ב IWORK ו-ILIFE תשברו את הראש איך לכתוב עברית -ממש מעצבן
5) מסנג'ר על מאק לא תומך חצי מהאפשרויות
6) ביצועי פוטושופ לדעתי עדיין טובים יותר על PC אולי מהסיבה הפשוטה ש PC חזק פי 3 אפשר לבנות במחיר של מאק.
7) תחושה כללית של "אין מוצא" ושל חוסר זרימה בעבודה, פשוט ככה (ואני משתמש לינוקס , סולאריס וחיות אחרות משנת 1996)
8) תמיכה בEXCHANGE עדיין לא במצב מספיק מתקדם , סנכרון ושיתוף קבצים על הפנים 
9) מחיר .. מדבר בעד עצמו
10) אחריות ... למרות שהוחלף לי מטען שנדפק במקום , עם בטריה אכלתי קש ואם יש בעיה פנימית כלשהיא תחכו עד אין קץ לפתרון (בארץ)  וגם יעלה לכם הרבה כסף.

10 סיבות בעד
1) חומרה מדהימה 
2) יש דברים שיותר קל לעשות במאק : גרירת עצמים , VPN דרך הנייד , עריכת סרטים , ניהול תמונות ומדיה 
3) דסקטופ עם תכונות טבעיות כמו הצג את כל החלונות , תראה את השולחן עבודה , SPACES , לכידת מסך וחלקי מסך וחלונות
4) חיי סוללה
5) איכות מסך, תצוגה כללית, פונטים, צבעים  ומקלדת
6) מראה כללי וטרנדי 
7) מראה מצגות מקצועי 
8) ניהול מיקומים ורשתות אלחוטיות
9) פחות וירוסים למרות שאני נדבקתי בתוכנה שהיתה פונה לאתרים, כנראה כדי לעשות להם תעבורה
10) אפשר למצוא תחלופות לתוכנות המוכרות (כמעט)


הלפטופ שלי העכשיו הוא מאקבוק פרו 13"- 2009  , הקודם היה 15" 2007 ואני חזרתי להשתמש ב WIN7 בתחילת השנה ואני עובד יותר יעיל בהחלט !




Comments

  1. ולאחר שעדכון אחד של הווינדווס 7 גרם לכך שלא אוכל להפעיל את הווינדווס ונאלצתי להפעיל את המאק , נשארתי....
    לאחר החלפת ה 2 גיגה זיכרון שבאו עם המחשב ל 8 .. נוכחתי לחוויה חדשה שרק אס אס די יכול להוסיף לה .
    היתי בטוח שהחלונות 7 ידע לנצל את ריבוי הגיגות זכרון אבל התאכזבתי לאחר שגיליתי שהכל עובד סביר מינוס לעומת שיפור חלומי במאק.
    אז אני ממשיך לעבוד על המאק

    ReplyDelete

Post a Comment